Головна
Реєстрація
Вхід
Вторник
16.04.2024
08:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Гринівський НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ"

Меню сайту

Міні-чат

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 Діяльність закладу освіти 
                                                                                                                         

                                                                                                      Протокол  №1
спільного засідання  трудового колективу Гринівського НВК: «ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ», піклувальної ради, ради школи и громадськості  від 22 червня  2022 року

Голова зборів Дяченко І.І.
Секретар  Лисенко Л.І.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ
  1. Підсумки за  2021-22 навчальний  рік  , звіт директора школи
Доповідач: Дяченко І.М.
СЛУХАЛИ:  Дяченка І.М. директора Гринівського НВК: «ЗОШ І- ІІІ ступенів- ДНЗ» , який зробив  глибокий аналіз  роботи закладу
ВИСТУПИЛИ:
1.Лисенко Л.І. розповіла про роботу гуртків та профспілки в освітньому закладі.
2. Дяченко І.І. проінформувала про проведення методичної роботи та організацію дистанційного навчання в закладі.
УХВАЛИЛИ :
  1. Прийняти до уваги звіт директора  та визнати роботу  закладу за 2021- 22 навчальний рік «задовільною»
  2. Директор   Гринівського   НВК :   «ЗОШ І   - ІІІ ступенів- ДНЗ»   Дяченко І.М.  відповідає займаній посаді




Голова зборів                                                                         Дяченко І.І.

Секретар                                                                                 Лисенко Л.І.


Підписи наявні в оригіналі




      Оголошення
про проведення конкурсу на заміщення посади директора Гринівського навчально-виховного комплексу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Недригайлівської селищної ради Сумської області

 
Найменування і місцезнаходження закладу освіти:
Гринівський навчально-виховний комплекс: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Недригайлівської селищної ради Сумської області
вул. Центральна, 35,
с. Гринівка, Роменський  район,
Сумська область, 42132

Найменування посади: Директор закладу загальної середньої освіти.

Умови оплати праці:
Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно з контрактом, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» 
 
Кваліфікаційні  вимоги до керівника закладу загальної середньої освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:
Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років (крім керівників приватних, корпоративних закладів освіти), організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вичерпний перелік документів, кінцевий строк і місце подання документів для участі у конкурсі:
Особа, яка претендує на зайняття вакантної посади директора комунального закладу освіти особисто подає такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;

- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання (крім приватних та корпоративних закладів освіти);
- довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Місце та термін подання документів для участі у конкурсі:
Документи приймаються з 29 квітня 2021 року по 28 травня  2021 року до 17.00   відділом  освіти, сім’ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради за адресою: вул. Незалежності 7/1, смт Недригайлів, Роменський район Сумська область 42100

Дата та місце початку конкурсного відбору,  його складові та тривалість
Конкурсний відбір розпочинається 22.06.2021  у приміщенні Недригайлівського будинку дитячої та юнацької творчості Недригайлівської селищної ради за адресою: вул.Незалежності, 7/1,  смт Недригайлів, Сумська область.
Конкурсний відбір проводиться поетапно:
Перевірка знання законодавства  у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти.
Перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання.
Публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування. 

Прізвище, ім'я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:

Філоненко Валентина Петрівна, методист методичного кабінету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Недригайлівської селищної ради  
095 000 2082, 096 640 5911,  41095612@mail.gov.ua

Для поліпшення організації харчування суб'єктів освітнього процесу було використано 1050 грн
спонсорських коштів.Їх надали підприємці Постіл Петро Іванович та Постіл Ірина Павлівна

Наказ про роботу веб- сайту закладу та регламент
НАКАЗ
Гринівський НВК
від «20» серпня 2021 р. №
Про організацію роботи
веб-сайту школи
Відповідно до Законів України «Про освіту», « Про доступ до публічної
інформації» та з метою оперативного інформування всіх учасників освітнього
процесу про діяльність закладу, реалізацію громадянами права на вільний доступ
до інформації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про офіційний веб-сайт школи
2. Призначити адміністратором шкільного веб-сайту заступника
директора Дяченко Ірину Іванівну.
3. Забезпечити якісне функціонування офіційноговеб-сайту та його
систематичне інформаційне наповнення.
Адміністратор Постійно
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи          Іван Дяченко
Додаток 1
Положення
про офіційний веб-сайт Гринівського НВК
1. Загальні положення
1.1. Положення розроблене з метою визначення порядку створення та роботи
інформаційного сайту Гринівського НВК
1.2. Шкільний Веб-сайт (далі Cайт) створюється з метою активного
впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у практику роботи
школи, як інструмент мережевої взаємодії всіх учасників освітнього процесу.
1.3. Сайт є одним із інструментів забезпечення навчальної та позаурочної
діяльності школи, публічним органом інформації про бюджетний облік закладу,
доступ до якої відкритий для всіх.
1.4. Положення визначає поняття, цілі, вимоги, критерії та організацію
шкільного сайту в рамках модернізації системи освіти в умовах інформаційного
суспільства.
1.5. Керівник навчального закладу призначає адміністратора Сайту, який
несе відповідальність за вирішення питань про розміщення інформації,
видалення чи оновлення застарілої інформації.
1.6. Створення і підтримка сайту є предметом діяльності учасників
освітнього процесу. Сайт – це не окремий специфічний вид діяльності, він
поєднує в собі процес збору, обробки, оформлення, публікації інформації з
процесом інтерактивної комунікації та презентує актуальний результат
діяльності школи.
2. Мета і завдання шкільного Сайту
Мета: розвиток єдиного інформаційного освітнього простору в школі, місті
та регіоні, представлення школи Інтернет-спільноті.
Завдання:
- презентація інформації про досягнення учнів та педагогічного колективу,
особливості школи, історії її розвитку, освітні програми та проекти;
- систематичне інформування учасників освітнього процесу про діяльність
навчального закладу;
- формування позитивного іміджу школи;
- здійснення обміну педагогічним досвідом;
- створення умов для мережевої взаємодії всіх учасників освітнього процесу:
педагогів, учнів, батьків, випускників, громадських організацій та зацікавлених
осіб, – та школи з іншими установами;
- стимулювання творчої активності вчителів та учнів;
- підвищення ролі інформатизації освіти, організація навчання з
використанням мережевих освітніх ресурсів;
- сприяння створенню в регіоні єдиної інформаційної інфраструктури.
3. Інформаційний ресурс Сайту
3.1. Інформаційний ресурс Сайту формується відповідно до діяльності всіх
структурних підрозділів школи, вчителів, учнів, батьків, ділових партнерів та
зацікавлених осіб.
3.2. Інформаційний ресурс Сайту є відкритим і загальнодоступним.
3.3. Основними інформаційно-ресурсними компонентами Сайту є:
- контактна інформація про школу (адреса, номери телефонів, адреса
електронної пошти);
- дані про адміністрацію;
- довідкові матеріали про навчальні програми, порядок вступу до школи;
- електронні версії окремих установчих документів загальноосвітнього
навчального закладу ( статут школи, локальні акти та положення тощо);
- матеріали щодо організації освітнього процесу, режим роботи закладу;
- навчально-методичні матеріали вчителів школи;
- матеріали про науково-дослідницьку діяльність учнів та їх участь в
олімпіадах і конкурсах;
- електронні каталоги інформаційних ресурсів школи;
- інформація про події (свята, конференції, конкурси);
- матеріали про персоналії (керівники, вчителі, працівники-випускники,
ділові партнери);
- інформація про виконання річного плану закупівель, благодійну допомогу. .
3.4. Заборонено розміщувати на Сайті:
- інформаційні матеріали, які вміщують заклики до насильства,
розпалювання соціальної та расової ворожнечі, міжнаціональних конфліктів,
екстремістські релігійні та політичні ідеї;
- службову інформацію з обмеженим доступом та інформацію, захищену
Законом України « Про захист персональних даних».
3.5. Розміщення інформації рекламно-комерційного характеру допускається
лише з дозволу директора школи. Умови розміщення такої інформації
регламентуються спеціальними договорами.
3.6. Частина інформаційного ресурсу, який формується за ініціативи
підрозділів, творчих колективів, педагогів, учнів, може бути розміщена на
окремих блогах та сайтах, доступ до яких забезпечуються Сайтом школи.
4. Організація інформаційного наповнення та супроводу Сайту
4.1. Адміністрація навчального закладу відповідає за змістове наповнення
сайту та його своєчасне оновлення.
4.2. У кожному розділі (компоненті) Сайту визначаються підрозділи
(посадові особи), відповідальні за підбір та надання відповідної інформації.
Перелік обов’язкової інформації, яка подається підрозділами, та відповідальність
за її якість затверджуються директором школи.
4.3. Керівництво забезпеченням функціонування Сайту та його програмнотехнічна підтримка покладається на адміністратора сайту.
4.4.Діяльність адміністратора сайту безпосередньо пов’язана з
експлуатацією Сайту:
- зміна дизайну та структури;
- розміщення нової та видалення застарілої інформації, публікація інформації з
баз даних, розробка нових веб-сторінок ;
- реалізація політики розмежування доступу та забезпечення захисту
інформаційних ресурсів.
4.5 Адміністратор сайту здійснює консультування осіб, відповідальних за
надання інформації з реалізації концептуальних рішень та поточних проблем,
пов’язаних з наповненням та актуалізацією інформаційного ресурсу.
4.6. Інформація, яка підготовлена для розміщення на Сайті, надається в
електронному вигляді адміністратору Сайту.
4.7. В окремих випадках текстова інформація може бути надана у
рукописному варіанті без помилок та виправлень; графічна – у вигляді
фотокарток, схем, креслень. У такому випадку матеріали переносяться
(скануються) на електронні носії під керівництвом відповідального за
інформатизацію освітнього процесу.
4.8. Поточні зміни структури Сайту здійснюються відповідальним за
інформатизацію освітнього процесу. Модифікації, які носять концептуальний
характер, погоджуються директором школи.
4.9. Оновлення Сайту здійснюється не рідше одного разу на тиждень.
5. Персональні дані
5.1. При підготовці матеріалів для розміщення в Інтернеті адміністрація
школи та розробники Сайту зобов’язані забезпечити виконання вимог
Закону України "Про захист персональних даних" ( у ЗМІ від 02.07.2010).
5.2. Розробники Сайту зобов’язані збирати письмові дозволи на учасників
заходів (їх батьків), які надають право публікувати персональні дані учнів та
педагогів.
5.3. Відомості про суб’єкт персональних даних можуть бути вилучені в будьякий час із загальнодоступних джерел на вимогу суб’єкта персональних даних чи
його законних представників.
 Перспективне меню Гринівського НВК 2020-2021 
http://grinowcasc.at.ua/nvk_menju.pdf
Дотримання закладом вимог ст.30 Закону України «Про освіту»  
Гринівський НВК: " ЗОШ І-ІІІ ступенів- ДНЗ" Недригайлівської селищної ради Сумської області
Директор Косенко Ганна Іванівна
5-39-34

Звіт  керівника

http://grinowcasc.at.ua/zvit_kerivnika.pdf

Навчальний заклад має 10 кабінетів, оснащений 9 комп'ютерами та мультимедійною системою, є інтерактивна дошка
\http://grinowcasc.at.ua/dod.1_inf-cija_pro_navchalnij_zaklad-shkola.pdf
Мова навчання українська
Освітня програма  http://grinowcasc.at.ua/osvitnja_programa.docx

Графік прийому громадян

Дяченко І.М.. - понеділок -13.00 - 15.00

Дяченко І.І. - четвер - 13.00 -15.00

Статут  http://grinowcasc.at.ua/statut_grinivka_nvk_novij-kopija.pdf
Річний план роботи НВК https://dfiles.eu/files/fk9lqurmp
Свідоцтво про атестацію    http://grinowcasc.at.ua/svidoctvo_pro_atestaciju.pdf
 
Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами директор, заступник, педагогічні працівники -9 по категоріях- вища -4

перша - 3
друга- 2
спеціаліст - 2
Освітні програми- вчителі початкової ланки працюють за оновленими програмами МОН України. Учителі 5-6 класів за новими програмами МОН України. Учителі 7-9 класів за навчальними програмами МОН України зі змінами та доповненнями.Учителі 10 класу працюють за новими програмами МОН.Учителі 11 класу працюють за програмами МОН України ( універсальний профіль)
Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти :навчальний заклад обслуговує дітей Гринівського старостинського округу, Маршалівського старостинського округу,с.Беседівка Томашівського старостинського округу.

Ліцензований обсяг - 150 місць, фактична наповнюваність - 31 учні, дошкільнят -0

Мова освітнього процесу – українська

Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення): у  2019- 2020 н.р. заклад забезпечений повністю педагогічними кадрами

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами: у навчальному закладі є пандус
 Річний звіт про діяльність закладу освіти; http://grinowcasc.at.ua/zvit_kerivnika.pdf
df
Результати моніторингу якості освіти - моніторинг державної служби якості освіти в 2020-2021 н.р. не проводився

Правила прийому до закладу освіти:

Зарахування до закладу загальної середньої освіти

1. Зарахування до початкової школи

1. Заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти  подається до закладу одним з батьків дитини особисто до 31 травня. До  заяви додаються:

  1) копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти (під час подання копії пред'являється оригінал відповідного документа);

  2) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації N 086-1/о "Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду", затвердженою наказом Міністерства охорони здоров'я України від 16 серпня 2010 року N 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за N 794/18089;

  3) оригінал або копія відповідного документа про освіту (за наявності).

  У разі наявності та за бажанням одного з батьків при поданні заяви про зарахування може бути пред'явлено документ, що підтверджує місце проживання дитини чи одного з її батьків на території обслуговування закладу освіти, реквізити якого зазначаються в заяві про зарахування.

  Впродовж 01 - 15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця.

  Присутність дитини під час подання заяви про зарахування, жеребкування або її зарахування не є обов'язковою.

2. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості місць у першому (перших) класі (класах), не пізніше 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.

  Список зарахованих учнів із зазначенням їх прізвищ оприлюднюється виключно в закладі освіти.

  Інформація про наявність вільних місць оприлюднюється.

3. Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість місць у першому (перших) класі (класах), зарахування дітей відбувається за такими правилами:

  1) до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у закладі, чи дітьми працівників закладу;

  2) до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування закладу, за результатами жеребкування;

  3) до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів) також і ті діти, які не проживають на території обслуговування закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти та затверджена Державною службою якості освіти України. У разі якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі(класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування.

  Діти зараховуються на вільні місця до закладу освіти за умови подання до 15 червня необхідних документів. Якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до необхідних документів додається також довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього. Така довідка має бути видана закладом освіти, на території якого проживає ця дитина, впродовж одного робочого дня з дати звернення одного з батьків дитини.

4. Впродовж двох робочих днів з дня зарахування дітей освіти оприлюднює з дотриманням Закону України "Про захист персональних даних" на інформаційному стенді закладу освіти, а також на офіційному веб-сайті закладу освіти:

 - список зарахованих учнів із зазначенням лише їх прізвищ;

 - оголошення про дату, час, місце і спосіб проведення жеребкування;

 - інформацію про кількість вільних місць і прізвища дітей, які претендують на вільні місця;

 - наказ керівника закладу освіти про утворення конкурсної комісії у складі 3 осіб для проведення жеребкування.

5. Після 15 червня зарахування на вільні місця відбувається у такому порядку:

  - до початку навчального року - діти, які мають право на першочергове зарахування; впродовж навчального року - у порядку надходження заяв про зарахування.

6. Зарахування дітей до 2 - 4 класів початкової школи відбувається на вільні місця у порядку надходження заяв про зарахування.

Розмір плати за навчання- плата за навчання не береться
Додаткові освітні послуги - не надаються

Порядок надання розгляду заяв про булінг ( цькування) в закладі- випадки булінгу в закладі відсутні


Зразок,

як оформлювати заяву про випадки булінгу


 

 

(Зразок заяви)

Директору
Гринівського НВК: «ЗОШ І-ІІІ ступенів –ДНЗ»

______________________________
(прізвище, ім’я, по батькові заявника)
який (яка) проживає за адресою:
______________________________
______________________________






 

Заява

Прошу розібратися по питанню

_______________________________________________________________________________________________

Опис ситуації та конкретних фактів

________________________________________________________________________________________________

________________
(дата)                                                                           (підпис)


Інструкція з діловодства
http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/62017/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Сайт створено у системі uCoz